Nova TV, novatv, nova, novabrasov, brasov, nova tv brasov, wordpress, Ştirile Nova TV, Nova Tv Mediaş, Nova As S.r.l,

stiri brasov, ultima ora, scandal, romanii sunt destepti

Nova TV

Uber
Stiri de ultima ora
Cine va fi responsabil de trecerea în istorie a Oltchim?
Vineri, 10 Martie 2017

Fostului ministru al Economiei din guvernul Ponta, Constantin Niță analizează situația existentă în prezent la Oltchim. "Ar trebui să ne intereseze pe toţi ce se întâmplă cu Oltchim, dar mai ales pe cei aflaţi în poziţii de a decide soarta acestei companii. Din păcate, în ciuda semnalelor de alarmă trase, în ciuda articolelor din presă, nimeni nu reacţionează la trecerea în istorie a Oltchim şi, mai ales, la sutele de oameni care îşi pot pierde locurile de muncă (în urma negocierilor, investitorii nu vor prelua automat şi angajaţii)

Aşa cum precizam într-un articol anterior, Oltchim va fi privatizată pe bucăţi, respectiv 9 (nouă) entităţi economice ceea ce înseamnă sfârşitul unei companii emblematice a industriei chimice româneşti.

Din păcate actualul guvern, prin vocea primului-ministru sau a ministrului Economiei, nu îşi asumă public o poziţie clară – dacă este sau nu de acord cu un asemenea model de privatizare. Actualul ministru al Economiei s-a mulţumit să spună că “a luat act de acordul recent al creditorilor de divizare a combinatului” şi că ar trebui dezvoltat “un ecosistem economic” (ce o fi înţelegând prin asta) în zonă. În primul rând, “ecosistemul” ar fi trebuit creat înainte de distrugere companiei pentru a fi cu adevărat de folos comunităţii. Pe de altă parte, AVAS este prinicipalul creditor al Oltchim şi, nu ştiu cum, dar a fost de acord cu vânzarea pe bucăţi.

Atrăgeam atenţia în articolul trecut că nu este neapărat nevoie să privatizăm această companie, care, de aproape trei ani, este pe profit operaţional şi îndrăznesc să afirm că o serie de investiţii minime ar putea-o face să devină şi mai profitabilă.

Sper totuşi ca, toţi factorii importanţi, din guvern, dar şi din afara lui, să se implice în rezolvarea situaţiei de la Oltchim. Este nevoie de o analiză prin care să fie stabilită exact poziţia acţionarului principal. Dincolo de toate, oricine înţelege că Oltchim se confruntă de fapt cu o inabilitate a statului de a găsi soluţii pentru salvarea sa.

Din punct de vedere politic, PSD trebuie să ia o decizie prin vocea preşedintelui Dragnea sau a celor care se ocupă de problemele economice. Strategia “să ne facem că plouă” nu este constructivă, cum nici pasarea deciziilor sensibile de la guvern la partid şi invers nu mi se pare una eficientă. Lipsa unei reacţii pe subiectul Oltchim nu poate însemna decât aprobarea tacită a ceea ce se întâmplă în momentul actual." , sustine Constantin Niţă.

 
De ce merg cu Uber? 5 braşoveni, 5 poveşti...
Marţi, 28 Februarie 2017

uber_colaj.png

Pasagerii Uber sunt oameni foarte diferiți: tineri, părinți, bunici, studenți, antreprenori, artiști, profesioniști, sportivi. Toți sunt însă în mișcare și au în comun dorința de a ajunge confortabil, convenabil și în siguranță la destinație. Serviciul Uber a devenit operațional în Brașov pe 17 noiembrie și, în doar câteva luni, peste 17.000 de brașoveni au ales să folosească aplicația.

Astăzi te invităm să îi descoperi pe unii dintre cei mai activi utilizatori Uber: cinci tineri brașoveni, tot atâtea povești și multe motive pentru care aleg Uber pentru a se deplasa în siguranță prin oraș.

Alexandra (30, Manager Resurse Umane)

Alexandra Tureschi are 30 de ani și este Manager Resurse Umane în cadrul Arvato Services România. A locuit multă vreme în București și a revenit în Brașov recent, alături de familia sa. S-a bucurat când a auzit că serviciul Uber devine disponibil și pe piața din Brașov și crede că vestea a venit la momentul ideal.

“Folosesc Uber pentru rapiditate, siguranță și condiții foarte bune de transport în oraș, pentru simplitatea plății (sunt printre persoanele care nu au de obicei cash), dar și a aplicației, care funcționează mereu fără probleme. Am câteva trasee preferate: dimineața către creșa fetiței, Croitoria de Cafea, și apoi biroul din Brașov Business Park. În weekend folosim Uber pentru a ajunge în centrul orașului, fără să ne încurce lipsa locurilor de parcare. Am avut parte numai de experiențe plăcute în călătoriile cu Uber!”, ne povestește Alexandra.

Áron (41, consultant în nutriție)

Török Áron este brașovean și este consultant de nutriție și stil de viață sănătos, alături de soția sa. Sunt oameni activi, mereu în mișcare, și au o singură mașină în familie. Au folosit pentru prima dată Uber în București și s-au bucurat când au auzit că serviciul va deveni activ și în Brașov. Ca urmare, au fost printre primii pasageri care au utilizat serviciul în oraș.

“Am avut experiențe pozitive cu Uber în București și în alte orașe din lume! Surpriza a fost că Uber s-a lansat în Brașov chiar de ziua mea. Îmi place faptul că pot să ofer un rating șoferului partener și că el îmi poate da, la rândul său, un calificativ. Consider că astfel se formează, în timp, o comunitate sănătoasă, în care șoferul mă salută cu zâmbetul pe buze, iar eu știu că pot conta pe ei, indiferent de vreme. Bine ai venit Uber în Brașov, simt că vom fi prieteni buni!”, spune Áron.

Andrei (18, elev)

Elev în clasa a 12-a la liceul Emil Racoviță din Brașov, Andrei Plăiașu are 18 ani și a început să folosească aplicația Uber din curiozitate: a văzut o știre despre Uber la televizor și voia să înțeleagă ce este și cum funcționează. Și-a făcut cont și a comandat o mașină, iar prima sa cursă l-a convins.

“Aleg Uber pentru că șoferii sunt prietenoși și amabili, pentru că mașinile sunt bune, îngrijite, iar prețul este convenabil. Știu că vor apărea și alte opțiuni de produse și abia aștept ca acestea să devină disponibile în orașul meu”, spune Andrei.

Dana (31 ani, fondator companie de jocuri)

Originară din Brașov, Dana Gheza lucrează în industria jocurilor video pe partea de publishing și analiză de date. A locuit timp de 7 ani în Copenhaga, acolo unde a descoperit și Uber - atunci alegea serviciul pentru a se deplasa prin oraș de fiecare dată când nu mergea cu bicicleta. pentru că era cea mai ieftină alternativă de a te deplasa prin oraș.

“Aleg Uber în Brașov pentru că nu trebuie să vorbesc la telefon pentru a comanda o mașină, pentru că nu mă stresez dacă am sau nu mărunt, iar sistemul de rating asigură calitatea serviciilor. În plus, pot folosi aplicația în orice țară atunci când călătoresc!”, spune Dana.

Lucian (21 de ani, student și antreprenor)

Dinamic, activ, plin de viață. Așa se descrie Lucian, o persoană căruia îi place să descopere mereu lucruri noi și să persevereze pentru a ajunge printre cei mai buni în ceea ce și-a propus. Este student la UNITBV, secțiunea Autovehicule Rutiere, iar în timpul liber se ocupă de administrarea propriei firme, un depozit de anvelope.

“Călătoresc cu Uber pentru că îmi place confortul și simplitatea acestui serviciu, nu am nevoie de numerar și este sigur. În plus, în cazul în care îți uiți ceva în mașină, poți lua legătura cu șoferul pentru a recupera obiectul pierdut rapid”, povestește Lucian.

Următoarea poveste poate fi a ta: dacă nu ai încercat serviciul până acum, fă-ți cont pe Uber.com/App, introdu codul promoțional TopBrasov și prima ta cursă este gratuită, în limita a 30 de lei.

 

Despre Uber

 

Misiunea Uber este să facă transportul în mediul urban la fel de accesibil ca apa curentă - peste tot, pentru toata lumea. Compania Uber a fost fondată în 2009 în Statele Unite ale Americii, cu scopul a rezolva o problema simplă - cum poți comanda o cursă la atingerea unui buton. Opt ani și câteva miliarde de curse mai tarziu, Uber își propune să rezolve o provocare și mai mare: reducerea poluării și a aglomerației urbane, aducând mai mulți oameni în mai puține mașini. Din februarie 2015, Uber este şi în România, în Bucureşti și, din 2016 și la Cluj, Brașov și Timișoara.

 
Spre ce se îndreaptă PSD?!
Joi, 23 Februarie 2017

Fostul Presedinte PSD Brasov, Constantin Nita sustine ca: "Există un joc pentru copii numit “Simon says”, în traducere “Simon spune/decide/porunceşte…” care seamănă foarte mult cu ceea ce se întâmplă în PSD în momentul actual. Există o singură “voce” răspunzătoare pentru toate deciziile majore. Restul imită şi aprobă. Cine nu se supune este eliminat din “joc”.

Mă sună mulţi membri PSD, dar şi simpatizanţi care mă întreabă ce va face partidul, din punct de vedere politic, în următoarea perioadă.

Dincolo de criza de imagine prin care trece guvernul şi care se poate diminua prin măsuri eficiente, PSD se confruntă şi cu o criză majoră în interiorul partidului.

Cum s-a ajuns aici? Este rezultatul managementului politic promovat de actuala conducere, stil care se bazează pe decizii în grup restrâns. De aici şi inabilitatea de a reacţiona corespunzător la situaţii de criză. Când nu te consulţi cu toţi preşedinţii de organizaţii din judeţ, când forurile de conducere devin arbitrare, când biroul permanent se întruneşte… ocazional etc., este normal să nu mai ai capacitatea de reacţie. Pierzi contactul cu realitatea. Mai mult, în acest fel reuşeşti să transformi un partid de talia PSD într-un colos cu picioarele de lut. Îi iei toată puterea.

Aşa cum am spus de nenumărate ori în ultimii ani, un partid este puternic atunci când există dezbatere în interiorul său, liberă exprimare, profesionalism şi iniţiativă.

Grupul de laudă al celor 10-15 din jurul conducerii face mai mult rău decât bine partidului.

Nu voi intra în detalii acum. Concret, am însă câteva propuneri ce ar putea fi de folos:

  1. Consultarea preşedinţilor de organizaţii judeţene cu privire la deciziile majore luate de conducerea centrală a partidului. Am discutat cu mulţi dintre ei şi se plâng că sunt puşi în faţa faptelor/deciziilor îndeplinite fără a li se da dreptul la opinie.
  2. O strategie şi o echipă de comunicare pentru a păstra contactul cu cetăţenii. PSD are nevoie de o comunicare mult mai eficientă. Alegerile de anul trecut au demonstrat că românii vor măsuri social-democrate, iar PSD trebuie să respecte ceea ce a promis.
  3. Implicarea foştilor membri ai Guvernului Ponta în dezbaterile din cadrul partidului. Realizările Guvernului Ponta au contribuit considerabil la câştigarea alegerilor locale şi parlamentare. Azi prea puţini lideri din acea perioadă mai sunt promovaţi public. Şi cel mai puţin Ponta!
  4. Respectarea forurilor de partid prin convocarea şi consultarea lor la modul real, nu formal.
  5. Încetarea „epurărilor” politice, prin metoda excluderii sau trecerii pe linie moartă a celor care îşi exprimă părerile.
  6. Asumarea politică de către conducerea partidului a persoanelor care ocupă diferite funcţii – parlamentari, miniştri etc. Încă dinaintea alegerilor parlamentare conducerea partidului, în grup extrem de restrâns, a declarat public că propune şi verifică listele de parlamentari. La fel şi înainte de alcătuirea guvernului Grindeanu. Toţi aceştia au fost garantaţi politic de conducere. Stilul ulterior „să plece ministrul X pentru că nu a ieşit bine ce i-am cerut”, nu mulţumeşte şi nici nu păcăleşte pe nimeni. Nici pe membrii PSD şi nici pe cetăţeni.
  7. Încetarea oricăror influenţe ale altor instituţii în partid. Deciziile trebuie să fie strict interne şi, mai ales, asumate. Fiecare trebuie să răspundă pentru erorile făcute, dar să-i fie recunoscute şi meritele.
  8. O nouă platformă program a partidului cu implicarea tuturor.
  9. Un congres extraordinar care să ia în calcul modificarea statutului.
  10. Dezvoltarea unei strategii politice externe, în strânsă colaborare cu actualul guvern, ţinând cont de modificările geopolitice din ultimele luni şi de instabilitatea din regiune.

Sunt propuneri pe care PSD, în opinia mea, ar trebui să le ia pentru a recâştiga încrederea românilor, dar şi pentru a menţine unitatea internă.

Sunt membru PSD de peste 20 de ani şi am destulă experienţă pentru a realiza că partidul nu este pe drumul cel bun. Ultimul lucru de dorit este să urmeze soarta PNL şi PDL care s-au autodistrus lăsându-se controlate de tipul conducătorului unic. Modelul acesta nu este benefic pentru niciun partid. Dăunează grav pluralismului politic şi democraţiei.

Ideea de unitate nu cred că a apărut întâmplător la oamenii din stradă (indiferent de păreri). Doar uniţi, de la cel mai mic grup, până la întreagă Românie, putem merge mai departe.  ( https://constantinnita.wordpress.com/ )

 
Cu Uber poți câștiga un city break la Roma
Miercuri, 01 Februarie 2017
Invită-ți prietenii să folosească Uber și poți câștiga un city break la Roma oferit de Uber și Vola.ro

 

Aplicația Uber, serviciul care îți permite să apeși pe un buton și să comanzi o mașină, a ajuns la Brașov în luna noiembrie. În doar câteva luni, Uber a devenit un serviciu foarte apreciat de brașoveni, iar peste 17.000 de localnici au ales să folosească aplicația pentru a ajunge confortabil, convenabil și în siguranță la destinație.

 

La Uber, fiecare recomandare este răsplătită: brașovenii care invită pe cineva să încerce serviciul pentru prima dată vor oferi persoanei invitate o reducere de 15 lei la prima sa cursă Uber și vor beneficia, la rândul lor, de aceeași reducere, de fiecare dată când recomandă serviciul și invitatul efectuează prima cursă. În plus, Uber a pregătit o surpriză utilizatorilor săi pasionați de călătorii: utilizatorul care efectuează cele mai multe recomandări până pe 25 februarie 2017 primește cadou un city break la Roma, oferit în parteneriat cu Vola.ro, cea mai importantă agenție de turism online din România.

 

Pentru a recomanda serviciul, fiecare utilizator are un cod personal de invitație pe care îl poate trimite mai departe oricui vrea să încerce un serviciu sigur și de încredere pentru a se deplasa prin oraș. Pentru a trimite codul personal de invitație, utilizatorii trebuie să deschidă meniul aplicației Uber (colțul din stânga sus) și să selecteze “Curse gratuite”. Fiecare utilizator care se înregistrează folosind acest cod beneficiază de o reducere de 15 lei la prima lui cursă Uber. De aceeași reducere va beneficia și utilizatorul care a recomandat serviciul Uber, atunci când persoana invitată efectuează prima sa cursă folosind aplicația.

 

Astfel, în condiții de trafic normal, utilizatorii care vor recomanda serviciul Uber altor persoane vor beneficia de curse gratuite pe rute precum Gară - Piața Sfatului sau Universitatea Transilvania - Coresi Shopping Resort, în timp ce o cursă din centrul orașului până în Poiana Brașov va avea un tarif fix de 25 de lei. Tarifele Uber sunt mereu transparente, iar plata se face electronic, direct din aplicație, fără numerar și fără bacșiș. În plus, pasagerii Uber pot descărca factura fiscală pentru fiecare cursă din contul lor online de utilizator.

 

În plus, utilizatorul care efectuează cele mai multe recomandări în perioada 25 ianuarie - 25 februarie 2017 primește cadou un city break la Roma, oferit în parteneriat cu Vola.ro. Brașovenii care nu au încercat serviciul Uber până acum pot participa și ei în campanie și vor beneficia și de prima lor cursă Uber gratuită dacă își fac cont pe Uber.com/App și introduc în aplicație codul promoțional VreaulaRoma,înainte de a comanda o mașină. Ulterior, fiecare invitație reprezintă o șansă în plus pentru a pleca gratuit în vacanță la Roma!

uber.png

Cum funcționează campania?

 

·         Pentru a afla codul personal de invitație, fiecare utilizator Uber trebuie să deschidă meniul aplicației (colțul din stânga sus) și să atingă “Curse gratuite”

·         Utilizatorul își invită familia, prietenii și cunoscuții care nu au încercat Uber până acum să își facă un cont folosind codul lor personal de invitație. Codul poate fi trimis direct din aplicație, poate fi postat pe Facebook, Twitter, alte rețele sociale, bloguri, sau poate fi comunicat direct: important este să fie folosit la fiecare înregistrare a unui cont nou

·         Fiecare utilizator nou Uber care își face un cont folosind codul personal de invitație al unui alt utilizator beneficiază de o reducere de 15 lei la prima sa cursă. De aceeași reducere se bucură și utilizatorul care a lansat invitația, atunci când noul utilizator efectuează prima sa cursă

·         Utilizatorul care a efectuat cele mai multe recomandări (utilizatori invitați care și-au făcut cont Uber folosind codul personal de invitație și au efectuat prima lor cursă Uber) în Brașov până pe 25 februarie primește cadou un city break la Roma, oferit în parteneriat cu Vola.ro, cea mai importantă agenție de turism online din România.

 

Mai multe informații, precum și regulamentul campaniei, sunt disponibile online pe blog: https://newsroom.uber.com/romania/uber-vola-roma/

 

Despre Uber

 

Misiunea Uber este să facă transportul în mediul urban la fel de accesibil ca apa curentă - peste tot, pentru toata lumea. Compania Uber a fost fondată în 2009 în Statele Unite ale Americii, cu scopul a rezolva o problema simplă - cum poți comanda o cursă la atingerea unui buton. Opt ani și câteva miliarde de curse mai tarziu, Uber își propune să rezolve o provocare și mai mare: reducerea poluării și a aglomerației urbane, aducând mai mulți oameni în mai puține mașini. Din februarie 2015, Uber este şi în România, în Bucureşti și, din 2016 și la Cluj, Brașov și Timișoara.

 

Despre Vola.ro


Vola.ro este cea mai importantă agenție de turism online din România. Pe site-ul Vola.ro, utilizatorii pot cumpăra bilete de avion, city break-uri și vacanțe sau pot rezerva camere de hotel, la prețuri accesibile, în toată lumea.

 
Zvonurile, bată-le vina! Constantin Nita, deputat PSD
Joi, 01 Septembrie 2016

De la listarea pe bursă, Electrica S.A. cunoaşte o puternică efervescenţă creatoare sub impulsul a tot felul de tehnocraţi, care mai de care susţinuţi din ţara sau din străinătate. Schimbarea profesioniştilor din companie cu alţi profesionişti din alte domenii precum bancar, petrolier, asigurări etc. este la modă în România.

Până la urmă de ce să conducă cei care se pricep!? Trebuie să vină alţii care să-şi umple buzunarele cu sinecuri consistente şi, bineînţeles, pe criterii de prietenie, familie şi mai puţin cele privind cunoştinţele din domeniu.

Mai nou, se doreşte schimbarea statutului societăţii pentru a permanentiza anumite persoane şi a diminua rolul statutului în administrarea companiei, adică schimbarea structurii CA-ului de la 4 reprezentanţi ai statului la 3. Astfel decizia majoritară se va afla în mâna acţionarilor mai mici, dar privaţi şi foarte interesaţi de bunul mers al companiei (fie vorba între noi, este un haos de nedescris în această companie în prezent).

De asemenea, se aude că se doreşte, cu insistenţă, schimbarea tuturor conducerilor societăţilor cu capital de stat, indiferent dacă au concurat pe Ord. 109 sau nu, ceea ce demonstrează că nu este vorba de eficientizarea activităţii, ci de principiul “să ne punem noi oamenii noştri, care ne servesc intereselor noastre”.

Din păcate, acelaşi lucru se întâmpla şi în unele instituţii nebancare dar cu un rol important în economia României. (https://constantinnita.wordpress.com/)

 
Proiectul "Autostrada către Școală"
Marţi, 30 August 2016

Inspectoratul Școlar al Județului Brașov în parteneriat cu Fundația Transilvania Expres și Inspectoratul Județean de Poliție Brașov  a organizat conferința de diseminare a rezultatelor intermediare ale proiectului "Autostrada către Școală", PEC 029.

Proiectul finanțat cu sprijinul financiar al Programului RO10-CORAI, program finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială, se desfășoară în perioada 23 februarie 2015 – 31 august 2016 și are o valoarea totală de 1.877.270,80 Lei.

În data de 30 august 2016, Inspectoratul Școlar al Județului Brașov a organizat în calitate de Promotor de Proiect, Conferința de închidere a proiectului. Evenimentul a avut loc începând cu orele 11:00 în Sala de conferințe a Hotelului Casa Mureșan Brașov.

Scopul acțiunii a fost acela de a diseminarea rezultatele obținute în urma implementării proiectului, reuniunea s-a bucurat de prezența reprezentanților Inspectoratului Școlar al Județului Brașov, ai instituțiilor partenere, ai unităților de învățământ preuniversitar, ai primariilor localităților în care s-a implemententat proiectului precum și reprezentanți ai presei.

Conferința a debutat prin cuvântul de bun venit adresat participanților de către Inspectorul Școlar General, Prof. Ariana Bucur, urmat de cuvântul de deschidere a evenimentului, prezentat de d-nul Vijoli Victor, coordonatorul proiectului. În continuare, au luat cuvântul reprezentanții partenerilor care și-au prezentat rolul în proiect și rezultatele obținute și asumate în cadrul parteneriatului. 

Coordonatorul proiectului, a prezentat în cadrul conferinţei principalele realizări ale proiectului care a vizat înființarea unui centru de resurse pentru mediatorii școlari, cadrele didactice și specialiștii din domeniul educației și incluziunii sociale din județul Brașov, angajarea a 15 mediatori școlari și a 15 experți de implementare locală, implicarea acestora în activități de formare formală și nonformală a  în domenii precum mediere școlară, protecția mediului, egalitatea de șanse, interculturalitate și multiculturalitate. De asemenea în cadrul proiectului s-a facilitat dezvoltarea psiho-morală, intelectuală și fizică pentru 750 de elevi de etnie rromă (cu vârste cuprinse între 6-15 ani, elevi în clasele I-VIII), din 15 localitați din județul Brașov (Bunești, Satu Nou, Crihalma, Hârseni, Jibert, Lisa, Arini, Sâmbăta de Sus, Recea, Șinca Veche, Vama Buzăului, Voila, Cutuș, Ticușu Vechi, Parau), prin implicarea lor în activități integrate de educație formală și nonformală, activități precum pregătire suplimentară la disciplinele de examen, cunoaștere și dezvoltare personală, concursuri, tabere, școli de toamnă, dezvoltare de cunoștințe în domenii precum competențe socio-civice, prevenire și combatere a violenței în școli și a violenței domestice, egalitate de șanse, diversitate, toleranță, drepturile copilului, drepturile omului, educație pentru sănătate, prevenirea abandonului școlar, astfel încât, pe termen lung, să se sporească șansele de menținere în școală, de reușită școlară și de integrare socială a elevilor beneficiari.

 “În urma implementării proiectului, putem afirma că toți indicatorii stabiliti au fost atinşi, am reuşit, împreună cu partenerii noştri, să ne pliem pe graficul de implementare a proiectului fără impedimente majore, obținând în acest fel îndeplinirea obiectivelor propuse”, a declarat prof. Victor VIJOLI, coordonatorul proiectului, în cadrul conferinţei de închidere a proiectului.  

 
Gala iClara Media Awards 2015 by Vox Caffe
Vineri, 27 Noiembrie 2015

Gala Media Awards by iClara.ro, s-a bucurat de prezența unui număr impresionant de personalități de marcă din sport, showbiz, afaceri, muzică și film. Printre laureatele Galei s-au aflat si vedetele postului Nova Tv: Adela Diaconu si Bianca Draghiciu.

a1.jpg
 a4.jpg

Adela Diaconu este realizatorul TV care a reusit in scurt timp sa impuna un produs media local pe piata media nationala de divertisment. Emisiunea a primit nenumarate premii fiind declarata cea mai buna emisiune de fashion din Romania si cea mai logeviva. a5.jpgShow-ul TV s-a remarcat prin interviurile conventionale sau mai putin conventionale cu nume mari din domenii ca moda si frumusete, muzica, teatru si cinematografie, arte plastice, sport; prin reportajele exclusiviste de la cele mai cunoscute evenimente de moda din Romania, dar si prin abordarea unei tematici diverse si de interes in cadrul emisiunii. Show-ul Tv prezinta intervuri cu cele mai cunoscute vedete din Romania, prezentari de moda exclusiviste, cei mai renumiti specialisti din domeniul frumusetii, in acest mod „BV01ADE” s-a identificat imediat ca o emisiune de fashion, informatii si life-style. Premiul de Excelență în divertisment de calitate a fost acordat in cadrul Galei iClara Media Awards emisiunii de fashion si lifestyle Bv01Ade by Adela Diaconu de la Nova Tv.

 Bianca Draghiciu are doar 10 ani si prezinta singura emisiune pentru copii din Romania la postul Nova Tv, ”Fashion Kids”. Micuta prezentatoare Tv, cocheteaza si cu moda de 4 ani de zile, fiind una dintre cei mai apreciati copii manechin din tara noastra. Bianca a fost laureata cu premiul pentru cel mai bun mini top model din Romania.

 Iată listă celor care au fost omagiați cu diplome de excelență în cadrul Galei iClara Media Awards 2015 by Vox Caffe.

Lăcrămioara Iordăchescu, Monica Iagăr, Adela Diaconu, Monica Roșu, Bianca Drăghiciu, Carmen Tocală, Ioan Cărmăzan, Cristian Țopescu, Nicușor Năstase, Alina și Ilan Laufer, Donița Oancea, Sorana Darclee Mohamad, Roxana Ciuhulescu, Elena Kovacs, Juergen Schunn, Mihai Chițu, dr Cristina Popescu, Tavi Clonda, Gabriela Cristea, Aurelia Dumitru, Ana Gheorghe, Beniamin Cioantă, Adrian Mărgean, Ionuț Glăvan, Cerasela Rogen, Beni Cioantă, Claudiu Motoc, Dan Zătreanu, Răsvan Gabriel Toader, Iuliana Marcius, Adrian Enache, Dorian Popa, Antonia Rondelli, Mihaela Lopez și mulți alții au fost prezenți la Gala iClara Media Awards 2015 by Vox Caffe.

 
Adela Diaconu a primit premiul ''Femeia de succes 2015''
Vineri, 30 Octombrie 2015
Într-o lume încă a bărbaţilor, femeile sunt de mare succes. Vedete din televiziune, film, muzică sau sport au fost premiate pentru întreaga lor activitate. Invitatul special al evenimentului a fost Stanislav Ianevski, actorul care i-a dat viaţă personajului Viktor Krum în seria de succes Harry Potter.Adela Diaconu

Astfel, cele mai în vogă si de succes vedete din televiziune, muzică, sport, modă,dar si femei de afaceri , au fost omagiate aseară în cadrul celei de-a doua ediții a Galei Celebrity Awards - Femei de Succes ce a avut loc la Ambasad'Or Events in Otopeni.

Peste 200 de invitați de seama printre care Ambasadoarea Africii de Sud, regizorul Bobby Barbacioru, omul de afaceri Mircea Branzei si actorul Stanislav Ianevski cunoscut pentru rolul din Harry Potter, au asistat la decernarea de premii fastuoasă, dedicată recunoaşterii femeilor care au reuşit în sport, muzică, afaceri şi televiziune, devenind un adevărat exemplu pentru publicul larg. Printre premiate s-au numarat  Elena Merişoreanu, Alexandra Stan, Crina Matei, Simona Gherghe, Adela Diaconu, Cristiana Mongol Stancu, Adelina Pestritu, Eugenia Serban, Giulia Nahmany, Diana Matei, Alice Nastase, Luminita Nicolescu, Alina Eremia, Manuela Hărăbor, Maria Cocarcea şi Mihaela Proicea. Atmosfera a fost intretinuta de  Diana Matei si Taraful Cleante, Hortensia Forray Romanitan cantareata de opera a Armatei Romane, Francisca si Gratiela Marineata.

“Ne-am dorit să scoatem în evidenţă femeile de succes din România, să arătăm tuturor că se poate, iar poveştile lor să fie auzite mai departe. Puterea exemplului poate fi totul şi suntem convinse că şi această ediţie a fost una reuşită”, au spus Flavia Covaciu si Oana Irimia organizatoarele evenimentului la care Florentina Opriş a fost amfitrion.

 
Actorul Stanislav Ianevski a tinut un discurs pentru a evidentia rolul important pe care femeia îl are în societate si a impartasit invitatilor detalii despre întâmplarile de pe platourile de filmare pentru seria Harry Potter, acolo unde l-a personalizat pe Viktor Krum.

Adela Diaconu
La prestigiosul eveniment Adela a purtat o tinuta semnata Casa de Moda Diolastilis, coafura si machiajul fiind realizate de Ciprian Vaida si Loredana Radeanu.

Adela Diaconu,  a reușit în ultimii 10 ani să îmbine cu succes iubirea pentru sportul alb, cu profesia de jurnalist și cu pasiunea pentru modă.Adela şi-a câştigat celebritatea şi s-a impus în mass-media naţională şi locală ca producătoare şi realizatoare a emisiunii „BV 01 ADE” la Nova TV.

Apariţiile sale în cadrul emisiunilor – ţinute vestimentare create, accesorizate și stilizate chiar de ea – au atras atenţia și admirația telespectatorilor, colegilor de breaslă și a multor vedete din țara noastră. După ce a practicat mulți ani tenisul de performanță, a cochetat cu politica și s-a impus ca producător și realizator de emisiuni de televiziune, Adela a ales să creeze pentru telespectatoarele ei fidele colecţii vestimentare care să o reprezinte și să-i evidențieze personalitatea.
 
Joaca de-a Codul Fiscal, deputat Constantin Niţă
Vineri, 07 August 2015

Există numeroase discuţii în jurul Codului Fiscal azi, atât în presă, cât şi în rândul politicienilor. Multe dintre acestea mi se par însă lipsite de seriozitate şi responsabilitate faţă de un proiect de o importanţă majoră pentru România. În primul rând nu înţeleg atitudinea unor colegi care, deşi au votat acest proiect, astăzi sunt împotrivă şi simt nevoia unei dezbateri. Reamintesc faptul că a existat o dezbatere publică pe Codul Fiscal timp de patru luni de zile. De aceea, apelul la dezbatere în acest moment mi se pare ipocrit şi populist. A nu se înţelege greşit, nu sunt împotriva niciunui schimb de idei. Din contră!

Este evident că PNL a intrat deja în campanie electorală, dar nu cred că este bine să intre şi celelalte partide sau membrii Guvernului în jocul lor. Nu pot să nu observ cum unii colegi, chiar din cei aflaţi la guvernare, promovează ideea dezbaterii ca pe ceva nou, descoperit acum. Discuţiile despre Codul Fiscal au loc într-un fel de „turn Babel” din care nimeni nu mai înţelege nimic. Cu atât mai puţin românii! La toată această confuzie şi „joacă politică” se adaugă şi poziţia BNR care, după ce a tăcut mâlc până ce legea a ajuns la preşedinte, acum intră în joc şi ne spune că acest cod trebuie modificat pentru a nu ajunge în situaţia din 2010.

Întrebarea către BNR este: de ce nu a existat o poziţie publică fermă cât proiectul a fost în dezbatere publică? De ce nu l-aţi sensibilizat pe premier atunci? Nu se justifică în niciun fel actualele declaraţii ale BNR, cu atât mai mult cu cât primul ministru a spus mereu public că se consultă cu dl. Guvernator în permanenţă, considerându-l cel mai în măsură să-şi dea cu părerea, deasupra tuturor. Între timp, să înţelegem că BNR şi-a reevaluat poziţia?!

Propunerea mea este ca toţi factorii decizionali să-şi asume responsabilitatea pentru acest proiect care poate schimba evoluţia economică a României, iar succesul/insuccesul lui depinde de modul în care va fi pus în aplicare. Ministrul de Finanţe, ministrul Economiei şi ceilalţi miniştri direct implicaţi ar trebui să aibă poziţii mult mai concrete şi să desfăşoare o dezbatere reală în spaţiul public. Din punct de vedere politic, PSD, ca principal partid aflat la guvernare, cred că trebuie să fie iniţiatorul tuturor dezbaterilor pe subiecte de asemenea importanţă pentru că, până la urmă, vom fi principalii răspunzători în faţa oamenilor, afirma deputatul Constantin Niţă, preşedinte PSD Braşov.

 
Un atlet bucureștean special la Triathlonul Herbalife de la Brașov
Luni, 20 Iulie 2015

Mai sunt două zile până când tânărul atlet Stelian Jerlăianu va pleca alături de alți 28 de sportivi Special Olympics România către Los Angeles unde va participa la cel mai mare eveniment mondial dedicat persoanelor cu dizabilități intelectuale- Jocurile Mondiale de Vară Special Olympics, Los Angeles 2015. Astăzi a fost pe traseu de alergare la Triathlonul Herbalife de la Brașov. A alergat 4 kilometri pe un traseu pornind din Piața Sfatului. A făcut ștafetă cu împreuna cu Romeo Căzănescu, director general Herbalife Romania și Republica Moldova. Stelian nu se dă bătut în fața provocărilor. Și a demonstrat-o și astăzi!

Stelian Jerlăianu împlinește 28 de ani în octombrie. A absolvit zece clase la Școala Specială Nr.10 din București. Nu a făcut de mic sport. Ba chiar la școală i se părea că profesorul de sport prea mult îl mustră și apoi tot ce îi cerea făcea fără tragere de inimă. În 2007, a fost selectat din sala de sport a Școlii Speciale pentru a face parte din lotul de baschet Special Olympics care pleca în China. A fost prima lui călătorie la o competiție. Și a început plecând la celălalt capat al lumii. Atunci a început pentru Stelian o altă viață - cu sport , medalii și mulți prieteni. Are în total peste o sută de medalii . Le iubește și le prețuiește, deși la început tare greu accepta că a luat loc doi sau trei. Stelian a fost cu echipa de baschet în 2010 în Polonia și Austria, la concurs internațional de schi în Germania în același an. De când a început să facă sport e mai sigur pe el și zice - Știu să fac!. Îi place să manance acasă ca la restaurant, ca atunci când merge la competiții. Stelian practică acum mai multe sporturi, dar e foarte bun la fotbal și la gimnastică artistică. De patru ani a învățat să și înoate. La ultimele Jocuri Naționale Special Olympics, la Tîrgu Mureș a obținut locul II la înot și locul III la traseu aplicativ. Face de trei ori pe săptămână antrenamente cu echipa unificată de fotbal.

Acum Stelian are mari emoții. Știe că se apropie plecarea la Los Angels și a cerut mamei să îi pregătească bagajul. E pe ultima sută de metri în căutarea unei valize încăpătoare.

 
Despre dezbaterile si resursele din PSD
Vineri, 17 Iulie 2015

Ideea prezentată de mulţi, în aceste zile, că PSD se află în criză este una exagerată. Ceea ce se întâmplă este o etapă normală în viaţa unui partid mare. Din fericire, PSD nu a ajuns în stadiul în care deciziile să se ia fără să existe opinii pro şi contra, fără dezbateri aprinse. Şi întotdeauna, inevitabil, se formează mai multe grupuri de opinie. Cred că acest lucru înseamnă că avem resurse umane, personalităţi, gata oricând să ducă mai departe principiile social-democrate. Cu cât avem mai mulţi lideri, cu atât valoarea partidului este mai mare.

Ce este însă împortant şi, până acum, s-a întâmplat – după dezbateri aprinse, odată ce am luat o decizie, toată lumea o respectă şi o susţine. Sper ca şi de acum încolo PSD să funcţioneze la fel – voinţa majorităţii să primeze!

Sunt multe lucruri de clarificat şi de stabilit înainte de a merge mai departe într-o nouă formulă, una agreată de comun acord. Nu îmi doresc să ajungem în situaţia altor partide (vezi PDL sau noul PNL) în care preşedintele este lăsat moştenire. Un preşedinte este puternic dacă a câştigat o luptă, dacă a convins că este cel mai bun, în contextul şi momentul respectiv.

Care este profilul unui preşedinte puternic? Un preşedinte care să fie independent de anumite forţe extra partinice, care să negocieze alianţele cu celelalte partide cu competenţă şi inteligenţă, care să se consulte cu primul-ministru, nu să fie condus de acesta în luarea deciziilor politice, care să monitorizeze activitatea miniştrilor, care să sprijine colegii de partid şi să-i ajute în realizarea obiectivelor politice.

Pentru contextul actual al României şi al PSD, opinia mea este că trebuie să ne gândim, evident, pe termen scurt, la strategia de guvernare, dar foarte important, pe termen mediu, să ne pregătim pentru alegerile locale din 2016. Pentru că, de fiecare dată, în urma alegerilor locale, PSD îşi reconfirmă puterea şi legitimitatea prin sprijinul primit din partea românilor. De aceea am cerut colegilor să luăm în discuţie posibilitatea ca viitorul preşedinte să nu mai deţină o funcţie administrativă. Cred că acest lucru ne-ar scuti de multe atacuri de imagine şi ne-am putea concentra mai eficient resursele umane.

Sper să avem întelepciunea să depăşim acest moment şi să organizăm cât mai repede un congres care să stabilizeze principalele funcţii în partid. Este nevoie de o readaptare a partidului la noile condiţii existente în societatea românească ceea ce presupune, înainte de toate, promovarea profesionalismului.

Sunt convins că, după clarificarea situaţiei interne, PSD va rămâne un partid la fel de puternic şi de unit. Obiectivele noastre trebuie să fie acestea două – o guvernare la fel de eficientă ca până acum (nimeni nu poate ignora realizările Guvernului Ponta) şi câştigarea alegerilor locale, sustine deputatul Constantin Nita, vicepresedinte PSD.

 
''Fashion Kids'' by Bianca Draghiciu
Marţi, 07 Iulie 2015
Fashion Kids by Bianca Draghiciu este singura emisiunea TV din Romania unde copiii îşi pot pune în valoare creativitatea, talentul muzical și actoricesc, dar şi înclinaţiile pentru televiziune - o lume care le stârneşte imaginaţia şi curiozitatea.

Emisiunea conţine informaţii utile şi subiecte de interes, atât pentru cei mici cât şi pentru părinţi, precum tot ce trebuie să ştiţi despre tendintele vestimentare pentru micuti, sfaturi si trucuri utile vestimentare,  cei mai renumiti specialisti din domeniul frumusetii, medical, cultural, sportiv va vor consilia, astfel veti primi cele mai bune recomandari pentru copiii vostri.

''Fashion Kids by Bianca Draghiciu'', lansată de Nova TV , este o emisiune produsă de Adela Diaconu , unul dintre cei mai valoroşi producători de emisiuni fashion/lifestyle din România. Despre 'Fashion Kids'', care se va difuza în fiecare weekend la Nova TV, Adela spune că îşi doreste  să le dea copiilor sentimentul că aici e televiziunea lor . ''Locul în care cei mici isi pot manifesta talentul, creativita­tea,  iar parintii vor primi toate noutatile si informatiile utile pe teme sportive, medicale, lifestyle, timp liber, beauty, fashion de la cei mai buni specialisti pe domeniul lor de activitate. Ca totul sa fie cat mai real, ne-am gandit ca emisiunea sa fie realizata de una dintre cele mai apreciate si frumoase fetite manechin din Romania - Bianca Draghiciu in varsta de 10 ani.

''Fashion Kids by Bianca Draghiciu'' se adresează în principal copiilor cu vârste între 5 şi 14 ani. Veti gasi in fiecare emisiune teme  interesante in care copii vor primi lectii de initiere intr-un sport, sesiuni de shopping in care vor prezenta cele mai trendy tinute pentru fetite si baietei, locuri de joaca si petreceri tematice, persoane publice invitate si specialisti care ii vor sfatui pe parinti pe fiecare domeniu in parte, astfel emisiunea se vrea a fi o sursa de informare pentru parinti si de relaxare pentru copii, deopotrivă.
 
Adela Diaconu și Doris Mircea, vedetele ultimelor coperți Etiquette Magazine
Miercuri, 27 Mai 2015
Adela Diaconu și Doris Mircea, vedetele ultimelor coperți Etiquette Magazine, au atras toate privirile la evenimentul aniversar al publicației


La aniversarea a patru ani de la apariția pe piața românească a revistei Etiquette Magazine s-au aflat în multitudinea de invitați vedeta de televiziune Adela Diaconu și diplomata de carieră Doris Mircea, coperțile celor mai recente numere ale publicației glossy, adresată elitei. Dacă Doris Mircea s-a afirmat prin poziţiile importante ocupate atât în cadrul reprezentanţei României la UE-Bruxelles, cât și în centrala Ministerului Afacerilor Externe, iar în prezent este Coordonatorul Centrului Infoeuropa din cadrul MAE, Adela Diaconu este un strălucit om de televizune dar şi creatoarea colecţiei „Campionii”, care a făcut furori la Bucharest Fashion Week și prin care a omagiat marii sportivi ai României, precum Ilie Năstase, Helmuth Duckadam, Elisabeta Lipă și mlți alții.


La Gala Etiquette Magazine, Adela a impresionat asistența prin aparita sa rafinată, vedeta purtând o rochie semnată Lăcrămioara Iordăchescu, machiajul a fost realizat de soția îndrăgitului actor Bebe Cotimanis, unul dintre cei mai apreciati make-up artiști din România, Florina Mărcuța. Coafura a purtat amprenta lui Ciprian Vaida, singurului hairstylist ce a urcat pe scena unui Festival internațional de modă, Bucharest Fashion Week, cu o colecție de coafuri.

01.jpg
02.jpg
03.jpg 04.jpg

Dana Săvuică, a fost gazda evenimentului cunoscuta vedetă, care anul acesta a împlinit 45 de ani, şi-a păstrat graţia şi eleganţa care au făcut din ea una dintre cele mai apreciate modele din istoria modellingului românesc. Ea a purtat o pereche de pantofi creați speciali de designerii brandului Mineli Boutique. Printre celelalte personalități prezente s-au remarcat Cătălina Popescu, visagist şi specialist în frumuseţe, Aurelia Dumitru, inginer chimist și creatoarea în România a conceptului de medicină integrativă Global Wellness System și de frumusețe organică O Way Beauty Center. Nu au lipsit Bogdan Vlădău, Laurent Tourette, psiholoaga Bianca Pătrașcu, medicul grec Panagiotis Vogiatzis, chirurgul estetician Florin Juravle, stilista Cerasela Adriana Rogen și mulți alții.
05.jpg
06.jpg
07.jpg 08.jpg

Etiquette Magazine a sărbătorit patru ani de la apariția pe piața presei din România. Evenimentul aniversar s-a bucurat de prezența a peste 350 de invitați, precum și de atmosfera deosebită creată de recitalul mezzo-sopranei Andreea Ilie, dar si prezentarile de moda semnate de designerii Felix Ramiro si Andrei Iordache. Prezentările de modă au fost menite să le demonstreze invitaților că imaginea impecabilă ar trebui să joace un rol esențial în stilul de viață al fiecăruia dintre noi.
09.jpg
10.jpg

Un produs realizat 100% în România, Etiquette Magazine a reusit să devină o sursă de inspirație pentru cititorii săi, să prezinte partea bună și optimistă a societății noastre și, nu în ultimul rând, să ofere exemple de conduită și de carieră pentru tinerele generații.
În fiecare număr găsiti povești fascinante despre oamenii valoroși din România, cele mai noi tendințe vestimentare și cele mai interesante evenimente, Etiquette Magazine reușind, asftel, să devină, în decurs de 4 ani, promotoarea unui stil de viață inteligent, plin de eleganță și rafinament.
 
Cum gestionam sectorul energetic romanesc?
Miercuri, 04 Martie 2015

Pe cine “sensibilizeaza” presiunea companiilor din sectorul regenerabilelor, articol publicat de Constantin Nita, deputat PSD.

Pe colegul meu de partid, dl. Florin Constantinescu şi pe alţi doi-trei parlamentari din Comisia de Energie. Surprinzător pentru mine este că şi dl. ministru Gerea a intrat în discursul acesta.

„Specialişti” precum colegii de mai sus nu s-au arătat niciodată interesaţi sau intrigaţi că România a avut, timp de ani întregi, cel mai profitabil sistem al certificatelor verzi pentru companiile din domeniul regenerabilelor. Lucru care a dus la costuri mult prea mari pentru populaţie şi pentru marii consumatori din industrie. Aceştia din urmă au luat serios în calcul reducerea sau închiderea activităţii din cauza sumelor pe care le dădeau pentru regenerabile.

Dar pe domni precum dl. Constantinescu nu-i sensibilizează „nimicuri” de genul sutelor de mii de angajaţi care şi-ar putea pierde locurile de muncă sau milioanelor de români care plătesc facturi nejustificat de mari la energie.

Nu-i impresionează şi nici nu-i interesează faptul că majoritatea ţărilor din Europa a renunţat să mai susţină sistemul regenerabilelor pe spatele altor tipuri de consumatori.

România rămăsese un Eldorado în acest domeniu unde companiile câştigau nesperat, iar investiţiile lor atingeau foarte puţin alte sectoare: nu generează locuri de muncă, echipamentele sunt aduse din afară etc.

Au fost demarate, doar demarate şi nefinalizate, sute de proiecte, unele chiar de investitori „sensibili” la acest sector. De ce? Doar pentru a intra în jocul extrem de profitabil al sistemului certificatelor verzi.

Mai mult, susţinătorii români ai energiei regenerabile nu au fost interesaţi nici de CE care nu s-a opus restructurării acestui sistem de subvenţii. De asemenea, să nu uităm că România a atins cota de 20% energie din surse regenerabile impusă de CE, ceea ce scade presiunea pe acest domeniu.

A nu se înţelege din mesajele mele că sunt împotrivă. Din contră! Statul trebuie să susţină, în măsura posibilităţilor, toţi investitorii, străini sau români. Dar deciziile luate nu trebuie să favorizeze, chiar şi indirect, anumite companii în detrimentul altora.

Guvernul Ponta a hotărât amânarea sprijinului prin certificate verzi, acordat companiilor din domeniul energiei regenerabile, nu sistarea lui.

Companiile au decis că este de neacceptat acest lucru şi, după ce au ameninţat că îşi iau proiectele şi pleacă din România, s-au gândit că este mai bine să-şi promoveze cauza şi să-i impresioneze pe cât mai mulţi. Şi unii s-au lăsat sensibilizaţi fără să le pese sau să analizeze contextul general al economiei din România. Strategia lor energetică?! Să ne întoarce la sistemul prin care îi îmbogăţim pe unii luând de la alţii!

Eu mă voi opune, ori de câte ori voi avea ocazia, unui asemenea tip de gândire, total în defavoarea României!

 
Fashion TV Winter Festival 2015 - Un real succes
Joi, 05 Februarie 2015
Dana Săvuică a revenit pe podium în calitate de model în cadrul FashionTV Winter Festival 2015. La 18 ani de la încheierea carierei de model, vedeta a revenit în lumina reflectoarelor ca invitat special în cadrul unei prezentări de modă. Aflat la cea de a VIII-a ediție, FashionTV Winter Festival a avut loc în zilele 30-31 ianuarie la Conacul Heldsdorf din Hălchiu, județul Brașov.
01.jpg
Venit tocmai din Kitzbuhel, considerat „perla” Alpilor Austrieci, festivalul FashionTV Winter Festival 2015 a adus o premieră publicului din sală. Pentru prima oară după 18 ani, Dana Săvuică a urcat pe podiumul festivalului în cadrul prezentării colecției de debut a Adelei Diaconu și Ciprian Vaida, „Seductive”. Vedeta a pășit cu încredere pe podium, la fel de strălucitoare și extravagantă ca pe vremea în care activa în industrie ca model, fiind aplaudată la scenă deschisă. Momentul a fost cu atât mai spectaculos cu cât prezentarea a avut loc pe ritmul unor balade franțuzești interpretate live de către frumoasa Dorina Vasilashko.
04.jpg
Seria prezentărilor de modă extravagante și pline de culoare a fost completată de un moment artistic de excepție, interpretat de Marcel Pavel. Artistul a încântat publicul cu piese italienești dar și cu melodia care l-a consacrat, „Frumoasa mea”. Pe scena FashionTV Winter Festival 2015 au urcat și doi invitați speciali ai evenimentului, comedianții Romică Țociu și Cornel Palade.

FashionTV Winter Festival 2015 este un eveniment cu tradiție, adus în România de FashionTV. Cea de a VIII-a ediție a festivalului a adus în fața publicului brașovean cele mai noi colecții ale unor designeri în vogă precum Andreea Dogaru, deținătoarea titlului „Designerul anului 2014”, Cristiana Maria Purdescu, Geanina Olaru, Bogdan Mogoș, Eugen Olteanu, Emilia Tudoran și Iulia Ghenea dar și ale brandurilor Lamonza, Diolastilis, Mineli și Cielo Venezia 1270. De asemena, brandul Lamonza a oferit premii în cadrul unei tombole organizate în încheierea evenimentului și trollere personalizate pentru invitații speciali.

Partenerii evenimentului au fost: Mercedes Benz, Țiriac Auto, Preciosa Decor, Lamonza, Aro Palace, Braiconf, Times Pub, Cielo Venezia 1270, Doctor Renert Gad, Aviației Wellness Center, Cupcake Art, Hotel Restaurant Belvedere, Salon Portre, Martini, Old Firm Pub, Eurolines, TUI Travel Center, Jagermeister și GTM Trading.

Make-up-ul a fost asigurat de Mădălina F. Constantin, Beauty Image Consultant, Corina Stănescu și Cristina Dan, iar hair styling-ul de Salonul Portre by Ciprian Vaida.
10.jpg
Parteneri media: Nova TV, Brașov 01 Ade, Zile și Nopți, Radio 21, Lyla.ro, Kfetele.ro și Senso TV
 
Program FashionTV Winter Festival - Brasov, Conacul Heldsdorf
Luni, 26 Ianuarie 2015
FashionTV Winter Festival , cel mai important eveniment de modă al acestui început de an, va avea loc pe 30 și 31 ianuarie 2015, începând cu ora 20:00, la Conacul Heldsdorf din Hălchiu, Brașov.

Cei mai în vogă designeri ai momentului (Cristiana Maria Purdescu, Andreea Dogaru, Laura Olteanu, George Hojbotă, Geanina Olaru, Eugen Olteanu, Adela Diaconu & Ciprian Vaida) și câteva dintre cele mai tari branduri din industria fashion (Cielo Venezia 1270, Lamonza, BSB, Braiconf, Mineli, Glamour Fur, Marsay), plus cele mai bune și mai premiate manechine din România (Miss România, Miss Miluna, Top Model România) vor face din Brașov Capitala modei sud europene.
a1.jpg
Anda Adam, Dana Savuica, Marcel Pavel, Romică Țociu, Cornel Palade, Amadeus, Dorina Vasilashko, manechinele internaționale Claudia Neghină și Ioana Francia, Daniela Crudu sunt doar câteva dintre vedetele care și-au anunțat intenția de a participa la cel mai tare festival de modă din Brașov. Evenimentul se va încheia cu o petrecere FashionTV care va fi găzduită de clubul Times, din centrul Brașovului, de la care nu vor lipsi vedetele si invitatii de top, castigatoarele concursurilor Miss Romania 2014 , Top Model Romania 2014 , Miss Miluna si alte modele de succes
invitatie_1.jpg
Invitatia pe cele 2 zile de Festival costa 100 ron/persoană, si include pe lângă programul artistic, bufet suedez, candy bar si fruit bar, băuturi ,inclusiv accesul la petrecerea FashionTv din Clubul Times. Invitatiile se pot procura din pub-ul Old Firm, Times Brasov si Conacul Heldsdorf.
invitatie_2.jpg
Vino si tu la cel mai cool festival de moda al iernii! Aflat la cea de a VIII -a editie , Fashion TV Winter Festival este un eveniment cu traditie , adus tocmai din Austria , acolo unde au fost organizate primele sapte editii. Festivalul de modă Fashion TV Winter Festival 2015 este organizat în premieră în România. Cei mai în vogă designeri ai momentului, premiați în cadrul Bucharest Fashion Week, vor aduce publicului brașovean un spectacol al eleganței și creativității.
 
<< Start < Înapoi 1 2 3 4 Înainte > Sfârşit >>

Rezultate 1 - 26 din 98
. . . . . . . . . . . . . .