Nova TV, novatv, nova, novabrasov, brasov, nova tv brasov, wordpress, Ştirile Nova TV, Nova Tv Mediaş, Nova As S.r.l,

stiri brasov, ultima ora, scandal, romanii sunt destepti

Nova TV

Uber
Amendamentul I.A.A. E-mail
(1 vot)
Marţi, 23 Aprilie 2013

International Advertising Association (IAA) România solicită Parlamentului României "modificarea de urgenţă a textului OUG 25 şi adoptarea amendamentului propus de IAA". "Prin introducerea acestui amendament se asigură clienţilor de publicitate dreptul constituţional de a decide liber asupra partenerilor contractuali, păstrând astfel libertatea de a semna contractele de achiziţie de spaţiu TV direct sau prin intermediar, cu respectarea prevederilor legate de transparenţă financiară", se spune în comunicat.

Potrivit IAA România, "acest act normativ publicat, fără niciun temei, în regim de urgenţă aduce grave prejudicii industriei de marketing şi comunicare din România reprezentând totodată un fapt fără precedent prin intervenţia brutală şi neconstructivă a statului într-un domeniu de afaceri integral privat".Amendamentul propus de IAA România prevede că: "Obiectul achiziţionării menţionate la aliniatul 1 va fi plătit direct de către beneficiarul final al publicităţii televizate radiodifuzorului, sau prin intermediari, în baza facturii ce va fi emisă de radiodifuzor către beneficiarul final al publicităţii televizate sau către intermediarul mandatat de beneficiarul final. Orice rabat sau avantaj tarifar, indiferent de natura acestuia, acordat de către radiodifuzor, trebuie să figureze pe factura emisă în numele fiecărui beneficiar final al publicităţii televizate", "în absenţa acceptării unui astfel de amendament, atât jucătorii din industria de marketing şi publicitate, dar şi statul vor fi grav afectaţi". "IAA România a solicitat şi solicită în continuare dialogul cu autorităţile pentru transparentizarea şi îmbunătăţirea cadrului legal în industria de marketing şi comunicare", se mai spune în comunicatul IAA România.

 
< Precedent   Următor >
. . . . . . . . . . . . . .