Urmăreşte Nova TV pe mobil
Fii la curent cu ultimele ştiri din judeţul Braşov, urmăreşte emisiuni de dezbatere pe teme politice, sociale, economice dar şi divertisment. Nova TV & Nova FM - Tu Contezi! *** [email protected] *** PROGRAMELE NOVA TV SUNT RECEPŢIONATE DIGITAL SI ANALOGIC ÎN REŢEAUA RDS - RCS ŞI NEXTGEN CATV, O NOUĂ GRILĂ DE EMISIUNI PENTRU DUMNEAVOASTRĂ TELESPECTATORII NOŞTRI FIDELI *** EMISIA RADIO NOVA SE RECEPŢIONEAZĂ PE FRECVENŢA 98.2 MHZ *** [email protected] *** telefax 0368 446046

Vești bune pentru brașovenii cu copii mici

Vești bune pentru brașovenii cu copii mici
(0 voturi)
Joi, 27 Mai 2021
 
Consiliul Local a adoptat hotărârea privind acordarea unui ajutor financiar familiilor pentru plata serviciilor educaționale prestate de o unitate de educație timpurie antepreșcolară privată și a indemnizației destinată pentru creșterea nepotului/nepoților. Având în vedere că numărul locurilor în creșele publice este mai mic decât cel necesar pentru a acoperi toate solicitările, Municipalitatea a decis să acorde un sprijin financiar, în cuantum de 525 de lei, pentru părinții care își duc copiii într-o creșă privată sau pentru cei ai căror copii stau cu bunicii. O altă măsură de sprijin pentru brașovenii cu copii mici este cea de extindere a programului zilnic al creșelor, între orele 6.00-18.00, începând cu data de 2 iunie.
 
Conform acestei hotărâri, pot beneficia de ajutorul financiar pentru plata creșei private: părinții/părintele la care copilul locuieşte în mod statornic; persoana care are calitatea de reprezentant legal al copilului şi se ocupă de creşterea şi îngrijirea acestuia; persoana desemnată de părinte pentru întreţinerea copilului, pe perioada absenţei părinţilor. Acordarea ajutorului financiar se efectuează numai pentru copilul care nu este înscris la creşă în sistem public și pentru care solicitantul nu a refuzat un loc la o creşă în sistem public, ori nu a retras copilul de la o creşă organizată în sistem în sistem public.
 
Pentru a beneficia de ajutorul financiar pentru plata serviciilor educaționale prestate de o creșă privată, trebuie îndeplinite o serie de condiții, printre care: să aibă domiciliul stabil în Municipiul Brașov; copilul aflat în întreținere, pentru care se solicită ajutorul financiar, să fie înscris la o unitate de educație timpurie antepreșcolară cu sediul în municipiul Brașov, în sistem privat, părinții/persoanele care se ocupă de îngrijirea copiilor să nu aibă datorii față de bugetul local; părinții/persoanele care se ocupă de îngrijirea copiilor să fie angajați cu contract individual de muncă ori în baza unui raport de serviciu, să desfășoare activităţi independente, să obţină venituri din drepturi de proprietate intelectuală, venituri din activităţi agricole, silvicultură sau piscicultură ori să exercite o funcţie de demnitate publică sau asimilată.
 

Mai aproape pentru vaccinare!

Mai aproape pentru vaccinare!
(0 voturi)
Joi, 27 Mai 2021
 
Primăria Brașov, împreună cu DSP Brașov, organizează o caravană de vaccinare în piețele agroalimentare și în zonele circulate din Brașov, timp de 3 zile, pentru a le asigura un acces cât mai facil brașovenilor spre centrele de vaccinare.
 
Vineri, 28 mai, între orele 10.00-16.00, în zona Pieței Astra va funcționa un centru mobil de vaccinare, în cadrul căruia brașovenii, se vor putea vaccina cu vaccinurile Pfizer și Johnson&Johnson. Sâmbătă, 29 mai, centrul de vaccinare mobil va funcționa între aceleași ore, în zona centrului comercial Brintex, pentru ca luni, 31 mai, acesta să fie deschis la Piața Dacia.
 
Reamintim că Primăria Brașov a demarat, la începutul lunii mai, maratonul de vaccinare ,,Liber la vaccinare! Liber la Viață!” care cuprinde 10 evenimente de vaccinare dedicate diferitelor categorii sociale sau anumitor activități din ceea ce presupune reîntoarcerea la normalitate.
 
PUBLICITATE

Focar de infecție, chiar în buricul târgului!

Focar de infecție, chiar în buricul târgului!
(0 voturi)
Marţi, 25 Mai 2021
 
Un imobil din Livada Poștei ocupat de oamenii străzii a fost folosit drept adăpost permanent. Este lesne de înțeles că aceștia au transformat casa și terenul aferent - în suprafață de 3191 mp - într-un adevărat focar de infecție, din cauza depozitărilor masive de deșeuri de toate tipurile, a vegetației crescute în mod necontrolat și a invaziei de șobolani. Polițiștii locali din cadrul Biroului Protecția Mediului și Activități Comerciale au descoperit această locație insalubră și periculoasă pentru sănătatea umană în timpul verificărilor cu caracter permanent efectuate pe raza Municipiul Brașov în vederea depistării zonelor contaminate cu deșeuri.
 
Au fost efectuate demersuri legale în vederea identificării proprietarului acestui imobil, iar urmare a acestora, societatea comercială identificată ca proprietar, a fost somată în vederea salubrizării și punerii în siguranță a imobilului, conform OUG nr.195/2005 republicată. Societatea s-a conformat imediat măsurilor dispuse de polițiștii locali, iar lucrările de salubrizare au demarat cu evacuarea din imobil a gunoaielor.
 
Proprietarii și operatorul de salubritate au estimat prezența unei cantități de 85 metri cubi în interiorul clădirii, iar după ridicarea acestor deșeuri, se va trece la curățarea bălăriilor crescute din abundență și deratizarea zonei.
 
Proprietarii de imobile din Brașov trebuie să știe că au obligația de a-și îngriji terenurile și imobilele, așa cum fac bunii gospodari, mai ales că sancțiunile prevăzute de legislație în asemene cazuri nu sunt deloc de neglijat. Potrivit OUG 195/2005 privind protecția mediului amenzile pentru persoanele fizice sunt cuprinse între 3.000 și 6.000 de lei, iar pentru cele juridice între 25.000 și 50.000 de lei.
 

Începe recrutarea reprezentanților primăriei în consiliile de administrație ale școlilor

Începe recrutarea reprezentanților primăriei în consiliile de administrație ale școlilor
(0 voturi)
Miercuri, 19 Mai 2021
 
Primăria Brașov, în parteneriat cu Asociația pentru Valori în Educație, începe recrutarea reprezentanților primarului în consiliile de administrație ale școlilor, liceelor și grădinițelor.
 
Consiliile de administraţie ale instituțiilor de învățământ preuniversitar se întrunesc lunar în şedinţe ordinare, precum şi ori de câte ori este necesar în şedinţe extraordinare. Rolul de reprezentant al primarului în consiliul de administrație al unității de învățământ preuniversitar de stat necesită o implicare voluntară (neplătită), care presupune o activitate de aproximativ 2-4 ore pe lună, aceasta fiind o estimare și nu o regulă sau o solicitare formală.
 
Nu este necesară vreo calificare anume pentru a putea fi desemnat ca reprezentant al primarului în consiliul de administrație, ci doar de seriozitate, implicare și, de preferință, o experiență în domeniul educației, fie ea și la nivelul unui părinte care are sau a avut un copil la școală, grădiniță sau liceu. Candidații trebuie să aibă cetățenie din cadrul Uniunii Europene, să fie cunoscători și vorbitori ai limbii române și să aibă reședința în municipiul Brașov sau în localitățile limitrofe. Cu toate acestea, o persoană nu poate fi membru în consiliul de administrație al grădiniței sau școlii unde merge în prezent copilul sau nepotul său, dar poate face parte din consiliul de administrație al grădiniței sau școlii unde copilul sau chiar persoana în cauză a învățat la un moment dat. Există totuși un proces de selecție, asigurat în virtutea parteneriatului dintre Primăria Brașov și Asociația pentru Valori în Educație, care va coordona un proces de evaluare al aplicațiilor şi CV-urilor trimise de candidați, pentru a asigura o evaluare uniformă, bazată pe criterii clare și pe competențe.
 
PUBLICITATE
http://www.hotelmiraj.com
Click to watch Nova TV Live

Materiale video recente

Jurnal 19 mai

(Ştirile Nova)
Jurnal 19 mai
Emisiune 19 mai

(Poveşti din Braşov)
Emisiune 19 mai