United Thinkers - un proiect strategic de educație
United Thinkers - un proiect strategic de educație
|
Miercuri, 22 Februarie 2023 |
Rotary UnitedThinkers este o platformă complet gratuită unde ai acces la modele sănătoase, sesiuni cu lideri de succes din diverse domenii profesionale și formare de la zero pentru abilități cheie de comunicare, argumentare și gândire independentă. Apoi, poți exersa aceste abilități prin implicarea în comunități de tineri reunite sub umbrela United Thinkers, precum Interact, Rotaract și cluburile de dezbateri academice facilitate de ARDOR.
United Thinkers este un proiect strategic de educație, inițiat de Rotary District 2241 România și Republica Moldova, în parteneriat cu Agenția Metropolitană Brașov, Interact, Rotaract și ARDOR.
Ideea proiectului s-a născut în urma a peste 11 ani de implicare a Rotary Club Brașov în dezvoltarea mișcării de dezbateri pentru tineri prin evenimente precum Dezbatem România!, și își propune să scaleze la nivel național impactul în dezvoltarea tinerilor.
Misiunea #UnitedThinkers este aceea de a facilita dezvoltarea în autenticitate a tinerilor, ancorată în modele sănătoase și experiențe pentru antrenarea abilităților practice într-o comunitate a oamenilor care construiesc viitorul.
Experiența UnitedThinkers este structurată pe trei piloni cheie, la care ai acces după crearea unui cont complet gratuit:
1 Interviuri cu lideri profesionali din toate domeniile, care își împărtășesc experiența și sfaturile pentru tinerii de astăzi; Pe pagina unitedthinkers.ro sunt prezentate video-uri introductive ale sesiunilor pe care le vei putea urmări integral și complet gratuit în platformă;
2 Un modul de formare în comunicare, dezbateri și gândire independentă prezentat în mod accesibil de unii dintre cei mai buni tineri oratori din România;
3 Contact cu comunități și spații de experiență în care îți poți continua dezvoltarea și poți aplica abilitățile dobândite, cum ar fi mișcarea de debate, comunitățile Interact și Rotaract sau evenimente precum Dezbatem România și taberele RYLA.
Oricine poate parcurge întreg conținutul platformei și poate obține certificatul de UnitedThinker.
Credem în puterea tinerilor de a construi viitorul! – este viziunea care ne ghidează în dezvoltarea mișcării United Thinkers și îi aștepăm alături de noi pe toți cei care cred în tânăra generație și în valoarea prezentării unei alternative pentru dezvoltarea lor, ancorată în valorile autenticității, disciplinei, respectului, curajului și toleranței.
https://unitedthinkers.ro/despre-proiect/
|
|
Ceasuri care reunesc nume celebre: James Bond, Ferrari
Ceasuri care reunesc nume celebre: James Bond, Ferrari
|
Marţi, 21 Februarie 2023 |
Ultima licitație a lunii februarie reunește o colecție de 133 de ceasuri
rare, exemplare deosebite, ediție limitată, modele similare cu cele purtate de
Traian Băsescu, Daniel Craig în rolul lui James Bond ori ediții speciale
Ferrari. Licitația de Mărțișor – Ceasuri este dedicată tuturor celor care caută un cadou de
colecție, dar și celor care privesc ceasurile de colecție drept unele dintre
cele mai valoroase obiecte de colecție din lume, fiind o opțiune înțeleaptă
pentru a obține un profit semnificativ în timp.
Cea mai valoroasă piesă a licitației este ceasul IWC Portuguese, ediție limitată dedicată lui Florentine
Ariosto Jones, fondatorul
celebrului brand de ceasuri. Capodopera orologieră, cu prețul de pornire de 15.000 de euro, a fost fabricată într-o ediție
limitată. În lume există doar 500 astfel de piese, iar modelul din licitația
din 28 februarie poartă numărul 248. Ceasul este realizat din aur și este dotat
cu un mecanism tourbillon – sistem anti-gravitațional, considerat la fel de
prețios ca aurul sau diamantele. Ceasurile cu tourbillon sunt printre cele mai
colecționabile, având un preț pe măsură, justificat în primul rând de
alcătuirea lor complexă, ce implică și folosirea de materiale exotice foarte
ușoare și foarte dure. La ora actuală, prețul de listă al ceasului IWC
Portuguese este de 42.000 de euro.
O raritate absolută pe piața din România, foarte rar și la nivel
internațional, este ceasul Audemars Piguet, din aur și sidef, ce se remarcă printr-un mecanism cu armare manuală.
De-a lungul timpului au fost fabricate doar câteva astfel de modele, iar piesa
din Licitația de Mărțișor – Ceasuri reprezintă o ocazie pentru colecționarii
care sunt în căutare de rarități. Ceasul unisex Audemars Piguet are prețul de
pornire de 9.000 de euro (raportat la o valoare de piață de peste 20.000 de
euro).
În licitația din 28 februarie se remarcă și câteva modele similare cu cele
purtate de mari personalități. De exemplu, președintele Traian Băsescu a purtat
în timpul mandatelor sale, între alte ceasuri realizate de celebre branduri ce
se găsesc și în licitația din 28 februarie, modelul Vacheron Constantine Patrimony, creat de cel mai vechi creator de ceasuri, cu o
tradiție din 1755. Piesa din licitația Artmark este realizată din aur și are
prețul de pornire de 5.700 de euro, față de un preț de listă de 18.000 de
euro.
Se scoate la licitație și cel mai scump ceas realizat de brandul Omega fără
a folosi metale prețioase – Omega Seamaster Diver 300, ediție limitată James Bond 007. Un ceas identic a fost purtat de Daniel Craig în rolul
lui James Bond din filmul „No time to die”. Ceasul din licitația Artmark are prețul de pornire de
6.800 de euro. Impresionant este și ceasul Girard Perregaux, o ediție specială Ferrari, care are prețul de pornire de 4.500 de euro, raportat
la o valoare cu care circulă în piață de 8.000 de euro. Asocierea Girard Perregaux-Ferrari este dovada că finețea orologierilor elvețieni și
exuberanța stilului creațiilor auto pot coexista, prezentând de la încheietura
mâinii pasiunea pentru viteză, adrenalină, dar și calitate și funcționalitate.
Cu o valoare totală de piață de aproximativ jumătate de milion de euro,
ceasurile din licitația Artmark sunt însoțite de acte de proveniență, garanție de
autenticitate și garanție de bună funcționare. Impresionanta
colecție de 133 de ceasuri se poate achiziționa, în licitație, plecând de la
prețuri de pornire reprezentând doar aproximativ 20-30% din valoarea de listă,
adică de la un sfert din prețul pieței. Licitația de
Mărțișor – Ceasuri va avea loc marți, 28 februarie, ora 19:00, în sala de la Palatul
Cesianu-Racoviță, dar și online pe platforma Artmark Live 2.0. Până atunci
modelele pot fi probate și admirate la Palatul Cesianu-Racoviță, în regim
gratuit. Programul expoziției: luni-duminică, 10:00-20:00.
|
|
Luni, 13 Februarie 2023 |
Luna dragostei la AFI Brașov
Deși afară arată ca și
cum ar veni Crăciunul, este totuși februarie, luna dragostei. Lună în care vă propunem
să vă reamintiți ceea ce sunteți și ceea ce iubiți. Vă provocăm să vă declarați iubirea fie că este
vorba de propria persoană, de partenerul sau partenera de viață sau de
pasiunile care vă fac mai fericiți zi de zi.
Ne dorim să dezghețăm
zâmbetele vizitatorilor noștri într-o atmosferă desprinsă din filmele de
dragoste. Am pregătit un decor cu multe inimi colorate și zone instagramabile
menite să vă inspire la iubire și amintiri noi, de pus în ramă, alături de
persoana iubită. Cupidon a pregătit chiar și un foișor al iubirii în care să vă
declarați sentimentele sau de ce nu să spuneți marele DA jumătății. Și-a propus
să concureze cu vestitul balcon al lui Romeo și Julieta. Merită să-l vizitați.
A pregătit chiar și un playlist special în mall cu cele mai faine melodii de
dragoste din toate timpurile pentru că DA, în februarie ne dorim ca dragostea să
plutească în aer la AFI Brașov. Nu întâmplător am denumit campania lunii
februarie LOVIN' AFI.
Pe Podul Artiștilor
din mall, la etajul 1 (vis a vis de magazinul Obstentum) găzduim o expoziție de
pictură semnată de artista brașoveană Anca Timiș. Denumită sugestiv *Tăceri*,
expoziția are dublu rol. Să încânte
retina, dar și să insufle iubirea pentru artă. În zilele de 14 și 24 februarie,
împreună cu artista Anca Timiș vă provocăm să vă exprimați sentimentele de
iubire prin pictură. Organizăm două ateliere de pictură live pe Podul Artiștilor.
Participarea va fi gratuită și se va face pe pagina de Facebook AFI Brasov. Stați
cu ochii pe noi! În luna iubirii, pregătim și concursuri cu premii super faine
pe conturile de social media AFI Brașov, atât pe Facebook, cât și pe Instagram.
Cupidon te va ajuta să-ți găsești perechea potrivită... de papuci cu un voucher
cadou de 1500 de lei de la Sketchers. Va îmbrăca un cuplu în hainele iubirii cu
un voucher cadou de 1500 de lei de la LC Waikiki. Va oferi o cină romantică cadou
pe terasa încălzită cu cel mai FAIN view spre Tâmpa din Brașov, în noua locație
din mall, Trickshot. De reținut că Executive Chef Cristian Carabageac de la Trickshot, de-a
lungul carierei, a creat meniuri pentru personalități precum Regele Mihai, şeicul
Quatarului, Hamad bin Khalifa Al Thani, Madonna, Enrique Iglesias și în
februarie va găti o cină special pentru tine și jumătatea ta pentru a vă condimenta
povestea de iubire.
#FAINdeștiut că din ianuarie, în AFI
Brasov te poți bucura de conceptul #FUNdining adus în premieră la Brașov de
Trickshot. Bucătăria, Barul, Zona de jocuri (cu bowling, biliard, games) și
Terasa încălzită îți oferă o experiență 360 de grade, o ieșire completă în oraș,
într-una dintre cele mai moderne locații din orașul de la poalele Tâmpei.
Atmosfera va fi completată de live DJ, de miercuri până sâmbătă.
Tot la rubrica noutăți, îți reamintim
că la început de an, am inaugurat și insula Heidi. Locul în care, în luna dragostei
poți face declarații de iubire cu cafele sau ciocolate cu mesaje personalizate.
Ne vedem la mall!
|
|
ANAT susține menținerea tradiției – începerea anului școlar 2023-2024 pe 18 septembrie
ANAT susține menținerea tradiției – începerea anului școlar 2023-2024 pe 18 septembrie
|
Joi, 09 Februarie 2023 |
ANAT susține menținerea tradiției – începerea anului școlar 2023-2024
pe 18 septembrie
► Zeci de ani, anul școlar a început pe 15 septembrie
sau imediat după. Este de dorit ca data să nu se schimbe de la an la an, sau
de câte ori se schimbă ministrul Educației
► ANAT consideră că PREDICTIBILITATEA este
esențială în structura anului școlar. O decizie bună a fost cea privind decalarea vacanțelor de
iarnă, în funcție de județe, ceea ce sprijină foarte mult familiile, industria
turismului din România și astfel se evită aglomerațiile
► Pentru destinațiile de sejur, peste 50% dintre clienți sunt
familii cu copii
În urma consultării tuturor
asociațiilor patronale din HORECA și turism, Asociația Națională a
Agențiilor de Turism (ANAT)
se raliază demersului patronatelor de pe
Litoral și din Delta Dunării și
solicită ferm Primului Ministru amânarea începerii anului școlar pentru data de
18 septembrie, și nu 11 septembrie, așa cum propune Ministerul Educației.
”Un început al anului școlar plasat în a doua parte a
lunii septembrie, în jurul datei de 15 septembrie, sau imediat după, dacă
această zi va fi într-o zi de weekend, este de dorit. Și mai
important este ca data să nu se schimbe de la an la an, sau de câte ori se
schimbă ministrul Educației. Foarte multe familii cu copii își rezervă, în mod
tradițional, vacanțele, în prima parte a lunii septembrie. Apelul nostru ține
cont de dorința familiilor cu copii, nu neapărat de beneficiile industriei
turismului. Ar fi bine ca an de an să avem o dată fixă de începere a anului
școlar. Apreciem decalarea vacanțelor de iarnă, în funcție de județe, ceea ce
sprijină foarte mult familiile, industria turismului din România și astfel se
evită aglomerațiile. Considerăm că nimeni nu are de pierdut, dimpotrivă, dacă
anul școlar 2023 va începe luni, 18 septembrie. Familiile cu copii se vor
întoarce, odihnite, din concedii, iar elevii vor începe anul școlar așa cum
multe generații au fost obișnuite – pe 15 septembrie sau imediat după. Foarte
mulți turiști rezervă încă de acum sejururi pentru luna septembrie, atât pentru
România, cât și pentru alte destinații, pentru a beneficia de tarife mai
scăzute la cazare și de vremea mai blândă. Evident că și structurile de
cazare de pe Litoralul românesc (și, implicit, toate serviciile conexe și
comunitățile locale) vor marca un punct în plus în lupta pentru extinderea
sezonului estival”, declară Dumitru Luca, președintele Asociației Naționale a
Agențiilor de Turism (ANAT).
Structura anului școlar este extrem de importantă pentru
strategiile agențiilor de turism și pentru turismul românesc, dar mai ales
pentru programarea concediului de către familii. Majoritatea turiștilor rezervă
cu mult timp înainte. Ar fi bine să avem o predictibilitate, o dată fixă, și
pentru agenții și pentru familii. Pentru destinațiile de sejur, peste 50%
dintre clienți sunt familii cu copii.
Familiile cu copii
beneficiază, în primele două săptămâni, și de tarifele scăzute grație
ofertelelor speciale disponibile în luna septembrie pentru destinații de
vacanță pe litoral, Delta Dunării, sau, desigur, de zile de vacanță în
destinații montane, balneare, sau de city break în orașe din România sau din
alte destinații turistice.
ANAT întreabă: câți dintre
guvernanții de azi nu au beneficiat, în trecut, de vacanțe, în prima parte a
lunii septembrie? Oare nu este păcat să întrerupem o tradiție, cea a
concediilor din primele două săptămâni ale lunii septembrie? Cu siguranță că și
copiii vor începe altfel anul școlar odihniți și relaxați după o vacanță
meritată.
|
|
|